B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 januari 2008

Porsche

Gespot in De Standaard.


Zou dit de bedoeling geweest zijn : "ontdek ook de andere op het Salon tentoongestelde Porsche-modellen" ?

5 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 12 januari, 2008 15:53, de volgende bedenking ...

Grappig. Ongelooflijk. Zouden we hier durven gaan twijfelen aan de scheiding tussen inhoudelijke en commerciële redactie?

 
Anonymous Anoniem had op 13 januari, 2008 20:40, de volgende bedenking ...

Dit is Porsche waarschijnlijk niet ontgaan.Probleempje achter de schermen denk ik.

 
Anonymous Anoniem had op 13 januari, 2008 21:59, de volgende bedenking ...

En wat met de hypothese dat dit soort ads automatisch op trefwoorden (à la AdSense) gegenereerd wordt?

 
Blogger Bruno Peeters had op 13 januari, 2008 23:40, de volgende bedenking ...

Het lijkt mij dat het een ongelukkig toeval was. Toen ik later nogmaals het artikel op de DS site bekeek verscheen de advertentie niet meer.

 
Anonymous Anoniem had op 15 januari, 2008 18:28, de volgende bedenking ...

Reclame kan soms rare situaties veroorzaken... Maar nu ga ik toch even naar de stand van Porsche hollen om even te kijken...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails