B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

31 maart 2007

Twitter lijstjes

Als je op zoek bent naar de twitteraars met de meeste vriendjes, favorieten, volgers of de twitteraars met de meeste berichten, dan moet je eens een kijkje nemen op Twitterholic.

In de de top 100 van followers vond ik daarstraks op plaats 48 Veerle Pieters terug met 435 followers. Andere Belgen heb ik nog niet ontdekt in deze lijstjes.

Om in de lijstjes te komen moet je wel al een hele krachttoer uithalen : meer dan 240 followers, meer dan 150 friends, meer dan 940 updates of meer dan 25 favorites. Wie wordt de volgende Belg in deze twitter lijstjes ?

Technorati : - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 31 maart, 2007 10:21, de volgende bedenking ...

Ik zeker niet, ik zou me héél hard moeten forceren!

 
Blogger Bruno Peeters had op 31 maart, 2007 10:40, de volgende bedenking ...

Veel favorieten aanmaken zou toch relatief makkelijk moeten zijn, dit lijkt mij het meest haalbare ...

 
Anonymous Anoniem had op 31 maart, 2007 11:41, de volgende bedenking ...

Ha inderdaad, blijkbaar tellen je eigen favorieten en dus niet hoeveel keer je eigen twitters worden gefavoriet.

 
Blogger yab had op 01 april, 2007 17:20, de volgende bedenking ...

Ik alvast niet. Is die hype rond Twitter nu nog altijd niet gedaan?

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails