B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

16 november 2005

Belgian Bloggers map

Gaetano Palermo heeft het initiatief genomen in Frappr een kaart te maken waar elke Belgische blogger zichzelf aan kan toevoegen. Ik was de elfde blogger die zich aanmeldde. Frappr kent wel Bertem (de fusiegemeente waar ik woon). Korbeek-Dijle (de deelgemeente waar ik woon) is echter niet gekend.

Het resultaat kan je bekijken op http://www.frappr.com/thebelgianbloggers.

Andere initiatieven om Belgische bloggers in kaart te brengen zijn de kaart van Blogium en Blogmap - dat voorlopig slechts 3 Vlaamse provincies omvat.

Andere mogelijkheden om bloggers in België op te sporen worden aangeboden door FeedMap (zie bloggers in de buurt van BVLG) en GeoUrl (zie bloggers in de buurt van BVLG). Hiervoor moet je wel de geografische coördinaten in de meta-tags van je blog vermelden en je blog bij beide sites aanmelden.

Technorati: - - -

Related Posts with Thumbnails