B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

18 december 2005

BelBlogs - Generator

Op dit ogenblik bevat mijn lijst van Belgische weblogs met een waardering van minstens $ 2500 (ofwel via de Blog Value Estimator of via Blogshares) reeds meer dan 474 weblogs. Een maand terug waren dit er nog maar 282 (zie ook mijn posting over de gebruikte webcounters).

Voor deze 474 weblogs heb ik nagegaan welke generator er in de head-sectie van de HTML opgegeven werd. Met deze generator kan de software aangegeven worden waarmee de weblog beheerd wordt.

154 Blogger
12 WordPress
11 Typepad
10 MovableType
8 Nucleus
6 CommunityServer
5 DotText
5 20six
24 overige
239 niet vermeld

Het valt af te wachten of na de recente problemen met Typepad er bloggers afhaken en overschakelen op WordPress, zie bijvoorbeeld Michel Vuijlsteke.

Technorati: - - - - - - - - - - -

Related Posts with Thumbnails