B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

04 juni 2007

Linkedin - profile views

Linkedin, het online wereldwijd netwerk van ondertussen meer dan 11 miljoen profielpagina's, heeft weer een nieuwe functionaliteit toegevoegd aan de reeds zeer uitgebreide website. Nu kan je zien wie er je profiel bekeken heeft. Als je net als ik geen betalende account hebt kan je enkel de laatste 5 bezoekers zien, betalende accounts krijgen alles te zien.


Linkedin heeft bovendien in de rubriek Account & Settings een extra optie Profile Views toegevoegd waarin je kan aangeven of je wil dat je bezoekjes aan profielen van andere personen moeten geregistreerd worden of juist niet.


Gelukkig is deze blog een beetje populairder dan mijn Linkedin profiel pagina (waarvoor er slechts 14 bezoekers waren de voorbije maand).

Technorati : - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 11 juni, 2007 17:02, de volgende bedenking ...

Hoeveel % van de gebruikers betaald er nu echt voor zoiets?

Of gebruiken ze dit voor werkdoeleinden en brengen ze het zo in? Hetzelfde met Plaxo.

 
Blogger Bruno Peeters had op 11 juni, 2007 19:45, de volgende bedenking ...

ik alvast niet ...

 
Anonymous Anoniem had op 28 maart, 2011 15:10, de volgende bedenking ...

il zou willen dat mij gerust laat! hoe kan ik nu beichten ontvangen,van iemand die ij niet ken ,en ook niet wil kennen ,stop ermee!!!!!!

 
Anonymous Anoniem had op 28 maart, 2011 15:12, de volgende bedenking ...

dus laat mij met rust linekedin!!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails