B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

06 oktober 2005

Back alive

Hoera, hoera, hoera.

Mijn Dell Inspiron 5150 doet het weer !

Toen de technicus die door Dell support uitgestuurd was mijn laptop demonteerde, vond hij plots een vijsje dat blijkbaar tijdens een vorige interventie los in de laptop achtergebleven was. Vermoedelijk heeft dit vijsje bij een beweging van de laptop een kortsluiting op het moederbord veroorzaakt.

De technicus had voor alle zekerheid ook een nieuwe voeding en stroomkabel bij. Ik had immers telefonisch gemeld dat geen enkel ledje meer brandde bij het (proberen) opstarten van de laptop. Het zou niet de eerste keer zijn dat een apparaat niet werkt wegens geen stroomtoevoer.

Mijn laptop heeft nu sinds midden september een set nieuwe speakers, sinds gisteren een nieuw moederbord en daarbovenop nog een nieuwe voedingskabel. Wat moet een laptopgebruiker nog meer wensen ...

Related Posts with Thumbnails