B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

30 oktober 2005

Wintertijd

De voorbije nacht heeft de wintertijd opnieuw z'n intrede gedaan. Dit heeft tot gevolg dat steeds op een heleboel plaatsen de tijd moet aangepast worden. Tot nu toe heb ik voor de onderstaande apparaten de tijd moet aanpassen.
  1. uurwerk
  2. wekkerradio
  3. wandklok
  4. gsm
  5. telefoon
  6. oven
  7. thermostaat van de verwarming
  8. autoklokje
  9. gps-systeem in de wagen
  10. combi video/dvd toestel
  11. enkele timers
Gelukkig zijn er ondertussen reeds enkele toestellen die de wintertijd automatisch detecteren (waaronder PC's). De "fietscomputer" (het dingetje dat op mijn fiets de snelheid en afgelegde afstand meet) daarentegen is nog niet op de hoogte van de wintertijd. Vorig jaar heb ik deze niet verzet en dat zal dit jaar ook zo zijn.

Technorati tags:

Related Posts with Thumbnails