B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

03 januari 2006

2006

Het begin van een nieuw jaar is meestal een gelegenheid om goede voornemens kenbaar te maken. Een enkeling heeft het zelfs over slechte voornemens, maar daar doe ik niet aan mee. Ik ga jullie ook niet vervelen met mijn antwoorden op de 40 vragen, daarvoor verwijs ik jullie naar de collega-bloggers.

Vermits 2006 voor mij tot nu toe veel weg heeft van 2005, zal het jullie niet verwonderen dat ik aankondig dat deze blog in 2006 grotendeels hetzelfde zal aanbieden. Ik ben reeds 3 maanden bezig als blogger, wat mij tot nu toe redelijk goed beviel. Bovendien lijken een aantal personen mijn berichten interessant genoeg om ze regelmatig te lezen. Vandaar mijn keuze voor meer van hetzelfde.

U zal de komende maanden nog steeds berichten kunnen lezen over mezelf - aan de hand van besprekingen van persoonlijkheidstesten, over wat mij professioneel bezig houdt, over wat ik rond mij opmerk, over wat ik over het webgebeuren constateer, bijgevolg over van alles en nog wat.

Ik wens de lezers van deze blog veel leesplezier - op deze blog en ook op alle andere. Ik wens de collega-bloggers ook veel inspiratie om leuke en interessante berichten te blijven bedenken.

Indien er dit jaar nog bloggers-bijeenkomsten zijn zal ik misschien een poging doen om daar mijn kop eens binnen te steken. Volgende vrijdag kan ik er echter niet bij zijn wegens een verblijf in het zuiden van het land. Hopelijk lukt het mij een volgende keer wel, zodat ik de aanwezigen dan kan onthullen waarvoor de initialen BVLG staan ...

1 Bedenking(en) :
Blogger Bruno Peeters had op 07 januari, 2006 00:15, de volgende bedenking ...

de logica van mijn initialen moet je aan mijn ouders vragen ...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails