B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

16 februari 2006

Ik lust ook wel een Fanta

Bij het bepalen van de lijst van BBB's (bekende Belgische bloggers) die in aanmerking kwamen voor de Ogilvy-campagna voor de nieuwe Fanta-smaak , is mijn lijst van de beurswaarde van Belgische blogs volgens Blogshares gebruikt. Franky Willekens geeft op zijn blog tekst en uitleg hoe deze campagne tot stand gekomen is;

Ik wil hierbij bekennen dat ik ook af en toe een blikje Fanta consumeer. Vooral de Pomelo-variant bevalt mij wel. Gezien van input van deze blog gebruik gemaakt werd en gezien mijn consumentengedrag als min of meer trouwe klant, zou ik het appreciëren indien Ogilvy mij in de toekomst ook zou contacteren voor een gratis blikje Fanta. Men kan mij bereiken op bvlgblog -bij- gmail -puntje- com.

By the way, om aan te sluiten bij de twee vorige berichten op deze blog waar ik het onder meer had over tags en blog search engines, voor combinatie van de tags Fanta en Ogilvy zijn op dit ogenblik bitter weinig berichten terug te vinden. Enkel Pietel heeft een bericht voorzien van beide tags.

Technorati : - - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 16 februari, 2006 10:44, de volgende bedenking ...

genoteerd!
ik heb je e-mail adres nu.

 
Blogger Smetty had op 18 februari, 2006 10:41, de volgende bedenking ...

Er is 1 ding dat echt ontbreekt op jouw blog: jouw naam.

Ik zou nooit iets vertrouwelijk sturen naar een "onbekende blogger".

Het kan de concurrentie zijn, een journalist...

Misschien iets om te overwegen?

 
Blogger Bruno Peeters had op 19 februari, 2006 01:11, de volgende bedenking ...

@smetty

Ik kan je geruststellen, ik werk niet voor de concurrentie (noch van CocaCola, noch van Ogilvy). Voorlopig wil ik het liever op BVLG houden. Sommige personen uit het blogwereldje kennen mijn naam ondertussen wel. Er is zelfs een bekende blogger die op basis van enkele postings mijn naam wist te achterhalen.

 
Blogger Smetty had op 19 februari, 2006 11:12, de volgende bedenking ...

Het was een kwestie van navragen om jouw naam te krijgen. Inclusief beroep, bedrijf en vereniging waarvoor je staat.

Ik denk dat ik het eerder een kwestie van gelijkwaardigheid in een dialoog vind. Mocht je bloggen over de zwanen in het park, dan was het geen issue. Maar ik denk dat jij zowat het meest voorkomt in mijn Technorati/PubSub-achtige lijstjes. En nu vraag je zelfs expliciet aan Ogilvy om ook mee te mogen bloggen.

Voer jij een telefonische conversatie op je werk zonder de andere aan de lijn te kennen? Mail/schrijf je met mensen die anoniem blijven? Ik ben er bijna zeker van dat je dat niet doet.

Bloggen is ook converseren, en ik vind anoniem blijven niet passen met het soort conversaties die jij voert.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails