B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

28 juli 2006

How to Make Money on Ecademy.com

Gisteren heb ik nog een bericht van Ecademy gekregen, ik ben immers nog steeds guest member. Indien ik voor 31 juli een betalende PowerNetworker membership neem voor een jaar, krijg ik er gratis (nou ja) het e-book How to Make Money on Ecademy.com bij. Dit e-book wordt normaal gezien verkocht voor €69. Een PowerNetworker membership kost overigens €14 per maand of €168 voor een jaar (waarbij je nog drie extra maanden bij krijgt).

Volgens de website www.howtomakemoneyonecademy.com zou het toepassen van de inhoud van dit boek de volgende gevolgen hebben

howtomakemoneyonecademy
Discover how to use Ecademy - the Internet's #1 online networking community - to:
- Beat 50 million other sites for the #1 - 3 slots on Google ...
- Score first page positions on Yahoo and MSN, within days...
- Close 66% more prospects online and offline...
- Generate 100 new B2B prospects every 24 hours...
- Double your referral rate every 4 weeks...
And much more...
Ik wist niet dat Ecademy ook met Search Engine Optimization te maken had (namelijk de eerste twee punten van het lijstje).

Ecademy België telde begin juni 285 betalende members (zie dit bericht). Tegen 100 prospecten per 24 uren zijn de Belgische members snel de revue gepasseerd. Voor alle 8.000 betalende members (zie Wikipedia) moet je iets meer tijd uittrekken.

Technorati : - - - -

Related Posts with Thumbnails