B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 maart 2007

Geen gratis chips voor BVLG

Pietel en Maarten hebben beide een mailtje gekregen waarin een gratis megazak chips aangeboden wordt. Spijtig genoeg was de URL van de actie nog niet geregistreerd, maar nu dus wel (door Pietel himself).

Ik voel mij gefrustreerd. Ik heb geen dergelijk mailtje gekregen. Snif snif, ik zal geen bekende blogpersoonlijkheid zijn ...

Technorati : -

9 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 08 maart, 2007 21:15, de volgende bedenking ...

Da's inderdaad wel raar, want ondanks dat ik ergens achteraan het peloton bengel, heb ik ook zo ne mail gehad. ;-)

 
Blogger Bruno Peeters had op 08 maart, 2007 21:23, de volgende bedenking ...

Hallo Charlo,

Nog een deuk in mijn zelfvertrouwen. Nog even mijn junk mail folders gecheckt, daar is ook niets terug te vinden. Om mezelf te troosten zal ik één van de komende dagen een pak chips in de supermarkt moeten gaan kopen ...

 
Anonymous Anoniem had op 08 maart, 2007 21:31, de volgende bedenking ...

Laten we een clubje oprichten van bloggers die niet door deze bijzonder vreemde selectie van Croky geraakt zijn! En laten we dan met dat clubje samen een chipssponsor zoeken!

Ik doe mee!
Hoera!

 
Blogger Bruno Peeters had op 08 maart, 2007 21:36, de volgende bedenking ...

@Karel

We organiseren nogmaals een blogmeet, waar enkel bloggers welkom zijn die niet aangeschreven werden. Deze blogmeet wordt vervolgens een vreetfestijn van chips ... Anyone interested ?

 
Anonymous Anoniem had op 09 maart, 2007 12:14, de volgende bedenking ...

Dat is idd wel straf, zelfs ik heb een mailtje gekregen. Ik zou zelf niet weten waarom :P

 
Blogger Divho had op 09 maart, 2007 14:25, de volgende bedenking ...

Beste BVLG en andere gefrustreerde bloggers. We zijn momenteel nog bezig om zoveel mogelijk bloggers te mailen. Het is wel niet zo eenvoudig om aan een volledige lijst van emailadressen te geraken. Iedereen is welkom om zijn blog even door te mailen naar noemie@crokidos.be om alsnog de chips te mogen kraken.

 
Anonymous Anoniem had op 09 maart, 2007 15:22, de volgende bedenking ...

Troost u, ik heb ook geen "mail" gekregen

 
Anonymous Anoniem had op 10 maart, 2007 09:28, de volgende bedenking ...

De chips zullen er in elk geval zijn op de bwards LIVE! (vrijdag 23 maart 2007 in HETPALEIS, Antwerpen). Snel inschrijven dus -> http://www.bwards.be

 
Blogger Sven had op 10 maart, 2007 13:40, de volgende bedenking ...

tiens, ik kan me zo herinneren dat wij toch wel veel emailadressen hebben :-)

lol, volgende keer via ons :-)

sven adhese

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails