B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

30 maart 2007

Google stimuleert zwemmen

Als je van Brussel naar New York wil en je volgt de route van Google Maps, dan staat er je een zwemtochtje van 5.572 km te wachten.

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 30 maart, 2007 22:20, de volgende bedenking ...

Je gaat me toch niet vertellen dat we mekaar volgende week in NYC zullen tegenkomen?

Het valt me wel tegen dat Google in de routeberekening geen rekening houdt met afwijkingen als gevolg van de zeestromingen.

 
Anonymous Anoniem had op 30 maart, 2007 23:23, de volgende bedenking ...

De hamvraag is natuurlijk: waarom moet ik van Google precies in Le Havre aan land gaan, en niet in Brest, Calais of Oostende?

 
Anonymous Anoniem had op 30 maart, 2007 23:25, de volgende bedenking ...

Vervang in mijn reactie "aan land gaan" door "in zee gaan". Ik had de omgekeerde weg opgevraagd, van New York naar Brussel.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails