B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

09 januari 2011

Korbeek-Dijle

Onlangs zei iemand me dat op de BVLG blog de laatste tijd quasi uitsluitend Twitter gerelateerd berichten verschenen. Daarom dit bericht dat niets met Twitter te maken heeft. Hieronder ziet u een foto van de kerk van Korbeek-Dijle, toen er nog een beetje sneeuw lag.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Jan Seurinck had op 09 januari, 2011 20:44, de volgende bedenking ...

Bruno,

Dat ik het moet zeggen. Hij had een beetje gelijk toen hij dat schreef. Hij had een punt over wat hij over Twitter schreef. Maar ik begrijp dat het je tig pageviews oplevert. Er zijn meer cijfers in de wereld en ik wil er jouw blik wel eens over zien.

Luiser eens naar more or less op bbc. Raap inspiratie en schrijf.

Dank.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails