B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 maart 2006

Sitedeals released - nogmaals

Na mijn berichtje over de sitedeals15 released wedstrijd op 27 februari hebben enkele Belgische bloggers de handschoen opgenomen.

LVB (sitedeals15 released) scoort reeds zeer goed, Bart van Netlash (sitedeals15 released) ook. Percept (sitedeals15 released), Internation (sitedeals15 released) en Gigadesign (sitedeals15 released) zijn er pas mee gestart. Hopelijk bezorgen deze extra links deze weblogs een klein duwtje in de rug bij Google.

Update 9/3 Ook Pascal Van Hecke doet mee : (sitedeals15 released).

In de referer-statistieken van dit weblog zag ik onlangs een bezoeker (een deelnemer van deze wedstrijd) die via een backlink-link-checker tool mijn weblog ontdekte. Personen die geïnteresseerd zijn wie nu reeds naar bvlg.blogspot.com linkt kunnen deze link aanklikken. Personen die de populariteit van een andere URL willen nagaan, hoeven de URL toe te voegen : http://www.seo-consulting.de/online-tools/domain-pop.com/backlink-link-checker-US-1.php?URL=. Af en toe is de server wel overbelast en moet je enkele minuten wachten om opnieuw te proberen.

Overigens nog veel succes voor alle deelnemers aan de sitedeals15 released wedstrijd.

Technorati : - - - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 09 maart, 2006 01:35, de volgende bedenking ...

Dag,

ik heb een (extreem late) poging gewaagd op http://pascal.vanhecke.info/sitedeals15-released

(maar moet nog werken aan de link love, bij deze dus :-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails