B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 januari 2007

De Bwards uitreiking

Stemmen voor de bwards kan al een tijdje niet meer. Ondertussen is de datum van de uitreiking van de bwards bekend. Het is verzamelen geblazen op vrijdag 23 maart 2007 in Het Paleis te Antwerpen. U kan er ook bij zijn, eventjes je coördinaten achterlaten op de bwards-site is voldoende. Afgaande op de reeds aangemelde personen zal er veel schoon volk aanwezig zijn. Zelfs Michel is reeds aangemeld, zou Gentblogt de winnaar zijn ?

Ik ben benieuwd of Jeroen de finale rangschikking vooraf zal bekend maken. In ieder geval, de laatste tussenstand is verdwenen van de bwards-site. Personen die alsnog willen vernemen hoe hoog (of laag) ze in de laatste tussenstand (of in één van de andere tussenstanden) stonden mogen mij steeds een mailtje sturen (bvlgblog bij gmail).

Technorati : - - -

1 Bedenking(en) :
Blogger Luc Callemeyn had op 13 januari, 2007 10:00, de volgende bedenking ...

Ik vind de werkwijze van bwards niet zeer getuigen van openheid en spontaniteit, ik ben echt zeer teleurgesteld in hun openbaring van de resultaten.
Hun opzet was lovend, het werk eraan zal enorm geweest zijn, jammer dat zij nu alle stemmers en bloggers gegijzeld houden "tot het hen belieft" om de resultaten kenbaar te maken
U kan altijd al een (ongezouten) commentaar lezen op www.Boerenblog.blogspot.com of zoek naar het woord " biewartjes "
Luc

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails