B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

24 december 2006

Bwards hacked ?

Het ziet er naar uit dat de bwards-site gehacked is?. De titel is nu "2BOYS OWNS THE BWARDS".

Is dit een grapje van Jeroen, of is dit echt ?


Technorati : -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 25 december, 2006 11:31, de volgende bedenking ...

Ik dacht dat het een hoax was, met een mooie verwijzing naar 2girls die blog van het jaar geworden waren. Maar Jeroen blijft volhouden dat het echt is.

 
Anonymous Anoniem had op 02 januari, 2007 09:36, de volgende bedenking ...

Ik had een tijdje geleden ook het bezoek van enkele braziliaanse hackers...sorry, ik moet zeggen "crackers" volgens sommige puristen aangezien "hackers" alleen maar vriendelijke jongens zijn die je een dienst bewijzen (dixit een hacker)...In elk geval, hacker of cracker, het heeft ons veel bloed, zweet en tranen gekost om de blog opnieuw te laten draaien.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails