B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

05 januari 2007

Superhero

Toen ik de Superhero test meer dan een jaar terug voor de eerste keer deed, was ik een Green Lantern (zie dit bericht). Vandaag ben ik Superman ...

Your results:
You are Superman
Superman
75%
Green Lantern
70%
Spider-Man
65%
Robin
57%
Supergirl
55%
Catwoman
50%
Iron Man
50%
Wonder Woman
45%
Hulk
35%
The Flash
35%
Batman
30%
You are mild-mannered, good,
strong and you love to help others.


Ik ben benieuwd hoe ik volgend jaar zal scoren ...

Technorati tags : - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 05 januari, 2007 16:48, de volgende bedenking ...

Hopelijk stoort het je niet als ik je bij onze volgende ontmoeting met een brede grijns zal begroeten?
Ik heb nogal een goed ontwikkelde visuele verbeelding :-)

"Do you like to wear a cape?"

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails