B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

24 februari 2007

Linklog - afsluiter

De voorbije week heb ik via een aantal berichten aandacht besteed aan diverse vormen van beweging : wandelen, lopen, fietsen, treinen en vliegen.

Als afsluiter wens ik jullie aandacht te vestigen op een laatste blog, namelijk balletjes. Op deze blog zie je vanalles bewegen : balletjes, blokjes, karretjes, ...

Technorati :

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 25 februari, 2007 12:09, de volgende bedenking ...

Ah, ik had gisteren nog mijn hoofd gebroken over de juiste URL van deze jeugdige blogger.
Bedankt!

 
Anonymous https://www.topessayservices.com/essayshark/ had op 05 november, 2018 12:37, de volgende bedenking ...


This is a great post. I like this topic.This site has lots of advantage.I found many interesting things from this site. It helps me in many ways.Thanks for posting this again.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails