B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

19 februari 2007

Linklog - Intro

Deze week zal u op dit blog geen berichten kunnen lezen over lijstjes van blogs, blog quotiënten, bloggersbijeenkomsten, marketing blogs, corporate blogging of social networking. Deze week wordt dit blog een linklog, u zal elke dag een kort bericht kunnen lezen met links naar enkele blogs. Elke dag zal er een ander thema centraal staan, waarbij alle thema's verband zullen houden met beweging. Ik verplaats mij op werkdagen met de auto naar het werk en terug, wat af en toe ook aan bod komt op dit blog. Over auto's en autorijden zal u echter niets terugvinden. Over andere vormen van beweging des te meer.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 19 februari, 2007 22:56, de volgende bedenking ...

Grappig, die Wikipedia entry ben ik ooit zelf begonnen en blijkbaar is er ook aan verder gewerkt.

Echter, ik bedoelde linklog wel op een andere manier dan jij nu gebruikt, ik wou toen het onderscheid maken tussen linklogs (zoals del.icio.us), die feeds met _externe_ urls produceren, en linkBlogs, die gewoon blogs zijn met één externe link en een omschrijving, maar wel met eigen permalinks waar je dus commentaar kan geven (zoals Clog haar blog toen het nog een linkblog was).

De hele argumentatie stond in de oorspronkelijke post, maar ik heb dat later weggeknipt om er een apart verhaal rond te schrijven (je vindt hier nog een verwijzing ernaar), maar dat is er dus nooit van gekomen :-).

Ik had dus linkBlog geschreven hier in jouw plaats, maar taal is niet te controleren, zelfs niet via Wikipedia :-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails