B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 december 2005

Enquete over innovatie en ICT

Ik heb zojuist een email ontvangen met een oproep tot deelname aan een enquete.

Innovatie is een begrip dat de laatste tijd veel aandacht krijgt. ICT wordt dikwijls voorgesteld als een middel om innovatie mogelijk te maken. De Koninklijke Vlaamse Ingenieursvereniging wil met een eenvoudige enquête nagaan in welke mate innovatie mogelijk is dankzij ICT, en ook in welke mate innovatie binnen ICT voorkomt.

U vindt de enquête op http://www.kviv.be/enquete/Enquete_innovatie_en_ICT.htm


Allen daarheen zou ik zo zeggen.

Technorati : - - -

1 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 03 december, 2005 00:23, de volgende bedenking ...

Jay! Ik ben dol op enquêtes! (I know, know, ik ben een raar mens.) Ze is al ingevuld, zie.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails