B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 januari 2006

Problemen met Technorati

Ik heb opgemerkt dat Technorati mijn weblog sinds enkele dagen niet meer opvolgt. Elke dag komt er een dag bij het aantal dagen last updated via de Technorati search naar deze blog.

Ik heb de laatste dagen meerdere keren een ping gedaan, maar tot nu toe zonder resultaat.

Wat mij echter nog het meest verontrust is dat Technorati alle verwijzigingen naar de tags in de verschillende posts verwijderd heeft. Voor de tags die ik opgaf kon je vroeger resultaten vinden, nu werkt er geen enkele tag meer. In mijn Technorati-profiel zie je nog enkele tags, maar de hyperlinks geven geen enkel resultaat meer, bijvoorbeeld http://technorati.com/tag/belgium?user=bvlg.

Van een collega op het werk had ik vernomen dat het hem niet lukte de tags van zijn blog door Technorati te laten herkennen. Zijn blog bestaat al veel langer, maar hij heeft zich pas recent aangemeld bij Technorati.

Een schijnbaar gelijkaardig probleem is blijkbaar ondertussen opgelost, kijk maar op het profiel.

Ik heb alvast Technorati gecontacteerd, maar tijdens het weekend zullen ze daar ook wel niet werken.

Weet er iemand wat er bij mij aan de hand kan zijn ?

Een kleine troost is dat Google mij nog steeds weet te vinden. Volgens Google Analytics komt 24,51% van de bezoekers hier terecht via Google, tegenover 5,76% via Technorati.


Update 22/1/2006 - 13:30 : Eerste reactie van Technorati

Dear Technorati User,

Thank you for taking the time to drop us a line. If you are reporting a problem you may be having you will be contacted by a support technician once we have had a chance to review your message.

If you don't hear back from anyone within a few business days then please let us know and be sure to include the subject and ticket number, "[Support] My site is not properly indexed #23279], " in your note so we may properly track your issue and its progress.

If you have written us to share feedback, ideas or suggestions then you will not normally receive a response but we do appreciate and value any and all comments, alerts and suggestions.

Thank you for using Technorati and we hope we may be of service.

support@technorati.com


Technorati tags : - - -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 januari, 2006 21:04, de volgende bedenking ...

Ik wacht al sedert 3 december 2005 op een antwoord (ook 'rappels' halen blijkbaar niet veel uit), dus ik zou maar niet te erg hopen op een snelle oplossing :-(

 
Blogger Bruno Peeters had op 23 januari, 2006 21:41, de volgende bedenking ...

dat is niet echt bemoedigend ...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails