B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 januari 2006

What is your Perfect Major : 14/20

Ik ben al een tijdje afgestudeerd. Via de test What is your Perfect Major kon ik echter nogmaals nagaan voor welke vakken ik zou moeten kiezen. Zo'n test vraagt natuurlijk voor een evaluatie, hieronder volgen mijn resultaten.

You scored as Mathematics. You should be a Math major! Like Pythagoras, you are analytical, rational, and when are always ready to tackle the problem head-on!

Mathematics

92%

Engineering

83%

Theater

83%

Art

67%

Biology

58%

Dance

58%

Philosophy

58%

Journalism

58%

Anthropology

58%

Sociology

50%

Psychology

50%

Linguistics

42%

English

42%

Chemistry

33%

Natuurlijk is elke test een beetje subjectief. Ik ben immers geen wiskundige van opleiding. De tweede mogelijkheid zit er echter al wat dichter bij.

Ik ben benieuwd om te vernemen hoe Yab op deze test scoort ...

Mijn beoordeling van deze test

aantal vragen : 42 vragen, telkens 5 mogelijkheden van disagree tot agree
tijd voor bekomen resultaat : zo'n 5 minuten
inhoud : 4/5
gebruiksgemak van de vragenlijst : 4/5
toepasbaarheid, relevantie : 3/5
persoonlijke appreciatie : 3/5
eindscore : 14/20

Technorati tags : - -

2 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 11 januari, 2006 14:33, de volgende bedenking ...

U vraagt, wij draaien.

 
Blogger Bruno Peeters had op 11 januari, 2006 20:14, de volgende bedenking ...

moet jij niet studeren ?

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails