B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

07 april 2006

Terug van even weg geweest


Bezoekers van dit weblog zullen de laatste dagen vastgesteld hebben dat er geen berichten meer gepubliceerd werden. De reden is te zoeken in mijn verblijf in het buitenland de voorbije dagen.

De vliegreis was niet gesponsord door SN Brussels Airlines. Op het vliegtuig was geen Fanta Mango te krijgen. Voor mijn vertrek had Franky mij een mailtje gestuurd over de blog-competitie. Inschrijven kon echter nog niet en er iets over publiceren mocht ook nog niet.

Spanje is blijkbaar in. I. is pas terug uit Barcelona, Yab vertrekt binnenkort naar Madrid. En ik heb Sevilla verkend.

2 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 08 april, 2006 22:56, de volgende bedenking ...

Ha, Sevilla is de eerste grote Spaanse stad die ik bezocht heb. Jammer genoeg maar één dag geweest. Moet ik dus zeker nog eens terug naartoe. Maar eerst Madrid!

 
Blogger Bruno Peeters had op 11 april, 2006 00:35, de volgende bedenking ...

Laat maar weten hoe het daar is, ik ben er nog niet geweest maar ben wel benieuwd.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails