B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 augustus 2006

100.000 Skynet blogs

SkynetSkynet heeft vorige week bekend gemaakt dat de kaap van de 100.000 blogs overschreden is. Om dit te vieren nodigt Skynet de Skynet Bloggers uit voor een feestje op zondag 24 september.

Ik ben geen Skynet Blogger (bvlg.skynetblogs.be is overigens nog steeds vrij ...), bijgevolg zal ik niet uitgenodigd worden. Diezelfde dag (24 september) vindt er te Brussel nog een andere, voor mij interessantere, activiteit plaats, namelijk de tweede BarCamp. De locatie hiervoor is (toevallig of niet) de Skynet Lounge aan het kanaal te Brussel.

Ik ben eens benieuwd of de Skynetters die aanwezig waren op de eerste BarCamp te Brussel (Clo en Bart) zullen kiezen voor de tweede BarCamp of voor de Skynet Bloggers Party. Indien beide activiteiten na elkaar plaatsvinden hebben ze natuurlijk geen agenda-probleem.

In ieder geval, 100.000 blogs voor Skynet op drie jaar tijd is een mooie prestatie. Proficiat Skynet.

Technorati : - - - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 01 augustus, 2006 20:01, de volgende bedenking ...

Ja een heel aantal, zouden er niet zoveel spammers tussen zitten. Ik heb namelijk regematig skynet.blogs tussen mijn referrers zitten met onbeduidende namen zoals "yuhjik" en als je dan gaat kijken wordt de site direct doorgestuurd naar een duitse spam site

 
Blogger Bruno Peeters had op 03 augustus, 2006 21:16, de volgende bedenking ...

Zelf ben ik dergelijke blogs nog niet tegengekomen.

De vraag blijft natuurlijk hoeveel van die 100.000 Skynetblogs nog actief zijn (en geen spam-blog).

 
Blogger yab had op 04 augustus, 2006 13:23, de volgende bedenking ...

Allez nu, nu valt Barcamp weer op een datum waarop ik niet kan.

 
Blogger Clo Willaerts had op 10 augustus, 2006 13:19, de volgende bedenking ...

We moeten niet kiezen: overdag is er de barcamp, 's avonds de skynet bloggers party :-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails