B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 september 2006

Bruno Segers

Sinds enkele dagen telt de Belgische blogosfeer één CEO-blog minder. Bruno Segers is teruggetreden als general manager van Microsoft België. Hij blijft wel nog steeds bloggen. De andere bloggende CEO's in België (zie hier) zijn veel minder actief op hun blog. Bruno Segers zijn blog blijft even interessant, het blijft enkel geen CEO-blog meer.

Er zijn reeds voorvallen bekend waar bloggers wegens hun blog hun job verloren hebben. De kans dat dit bij Bruno Segers het geval is lijkt mij vrij klein te zijn. Hopelijk licht hij binnenkort een tipje van de sluier op - wat hij overigens zelf min of meer belooft.

Technorati : -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 11 september, 2006 23:05, de volgende bedenking ...

"Hopelijk licht hij binnenkort een tipje van de sluier op - wat hij overigens zelf min of meer belooft."

Ik las: "in mijn mémoires vertel ik ooit wel wie ‘het’ in gang heeft gestoken en waarom ‘het’ zo ver is kunnen komen."

Dat lijkt mij niet zeer "binnenkort"...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails