B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 september 2006

Profiel van bezoekers van BVLG

Microsoft adCenter is een concurrent voor Google Adwords. Microsoft adCenter heeft een model ontwikkeld dat het profiel van bezoekers van een website voorspelt. Een dergelijk profiel zal een grote rol gaan spelen bij het plaatsen van advertenties. Behavioral targeting zal binnenkort zeer hot worden

Microsoft adCenter geeft een blik achter de schermen. Het laat toe een idee te krijgen van het profiel van een opgegeven zoekargument of URL (gevonden bij Bart).

Even kijken wat dit geeft voor dit blog.

De bezoekers aan dit blog, u dus, zijn overwegend mannelijk en voor meer dan de helft jonger dan 25 jaar.

Je kan je natuurlijk wel afvragen of het model wel correct is. Volgens Microsoft adCenter zijn 70% van de bezoekers aan de website van Flair mannen. Daar heb ik toch zo mijn twijfels bij.

Technorati : - - - -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 02 september, 2006 09:40, de volgende bedenking ...

Hehe, goeie vondst...
Op de site van de lesbiennedag zitten er vooral mannen en op seniorennet zit het vol met jonkies!

Zie hier.

 
Blogger yab had op 02 september, 2006 13:04, de volgende bedenking ...

Moh! Ik ben nochtans heel erg vrouwelijk!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails