B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

17 december 2006

Bwards, de tussenstand na week 4

bwardsZojuist heeft Jeroen de tussenstand na week 4 vrijgegeven. Van uw vaste verslaggever BVLG krijgt u nogmaals de belangrijkste evoluties na deze nieuwe tussenstand.

  1. Het aantal blogs blijft stijgen.
    Deze keer duiken er 59 nieuwe blogs op in de lijst. Tegen het ritme van 60 blogs per tussenstand duurt het nog 745 weken eer we aan de 45.000 blogs van de Blogoloog komen.

    bwards aantal blogs

  2. De top 10 is opnieuw aanzienlijk gewijzigd.
    Verdwenen uit de top 10 bij de vierde tussenstand
    mafiablog.net : van 7 naar 11
    cocoonradio.skynetblogs.be : van 8 naar 12
    www.hetkielblogt.be : van 9 naar 13

    Nieuw in de top 10 bij de vierde tussenstand
    www.asfaltkonijn.be : van 11 naar 8
    www.pietel.be : van 14 naar 9, stond reeds in de top 10 bij de eerste tussenstand, maar was daarna lichtjes teruggezakt
    www.kerygma.be : van 12 naar 10, stond reeds in de top 10 bij de eerste en tweede tussenstand (telkens op 10)

    Een prentje maakt alles veel duidelijker, dus ook de wijzigingen van de top 10.
    bwards tussenstand na vierde week

  3. Grootste stijgers en grootste dalers
    Grootste stijgers
    112 plaatsen - van 220 naar 108 - boy-meets-girl.skynetblogs.be
    109 plaatsen - van 215 naar 106 - www.dirtyjos.be
    92 plaatsen - van 176 naar 84 - kinofreunde.skynetblogs.be

    Grootste dalers
    18 blogs zijn allemaal 42 plaatsen gezakt, teveel blogs om op te noemen ...

  4. BVLG staat veel te laag
    Dit blog is van plaats 83 (week 3) gedaald naar plaats 95. Stemmen op bvlg.blogspot.com (ook bekend als BVLG) zou ik zo zeggen.

Vorige week was hier te lezen :
Zal Luc Michel van de eerste plaats kunnen stoten ?
Voorlopig niet ...
Blijft gentblogt de populairste stadsblog ?
Inderdaad ...
Zakt mafiablog verder weg ?
Inderdaad ... (van 2 naar 6 naar 7 naar 11)
Wanneer komen de zatte vrienden in de top 10 ?
Voorlopig niet ... (nu op plaats 46)
Zal er een fotoblog oprukken naar de top 10 ?
Er staat er al één (wannabes) ...
Zal Telenet er in slagen een digs blog in de top 100 te krijgen ?
Nog steeds geen enkele genomineerd ...
Wie nomineert de eerste franstalige blog ?
Wie heeft er al één gevonden ?

Misschien later bij BVLG : Lukt gentblogt er in op de eerste plaats te blijven ? Zal Luc de achterstand op Michel alsnog volgende week goedmaken ? Komt mafiablog nog terug in de top 10 ? Stay tuned.

Technorati : - - -

7 Bedenking(en) :
Blogger MOLADY had op 18 december, 2006 12:44, de volgende bedenking ...

ahum! zolang ik er niet in sta, heb ik zo mijn twijfels. ennem... gentblogt sucks. (en ik kan het weten!)

 
Anonymous Anoniem had op 18 december, 2006 14:56, de volgende bedenking ...

Waarom zou jij dat kunnen weten dat Gentblogt suckt? Vertel mij dat eens.

 
Anonymous Anoniem had op 18 december, 2006 17:51, de volgende bedenking ...

voor een 'un-wedstrijd' begint er al heel veel campagne gevord te worden op de verschillende blogs 'om te stemmen' en dat verdraaid het beeld een beetje denk ik.

ik vind het wel mooi om te zien dat ik op plaats 51 (ofzo?) sta zonder dat ik daar ook maar een persoon om gevraagd heb.
leuke waardering.
goed gevoel.

 
Anonymous Anoniem had op 18 december, 2006 19:51, de volgende bedenking ...

Ik heb dezelfde vraag voor Molady. What sucks aan GB?

 
Anonymous Anoniem had op 19 december, 2006 22:18, de volgende bedenking ...

Bij de site van het jaar geraakte ik op plaat 67. Nu geraak ik er niet in.

whèèèèèèèèèèèè

 
Anonymous Anoniem had op 21 december, 2006 17:15, de volgende bedenking ...

misschien ook de "hoogste nieuwkomer" per week in de verf zetten?

 
Blogger MOLADY had op 21 december, 2006 22:49, de volgende bedenking ...

ik lees als gentse businessgirl gentblogt dagelijks en vind het vaak een heel oppervlakkig en onoverzichtelijk gedoe waarin je steeds verdwaalt -maar daarnaast was dit allemaal wat cynisch bedoeld, maar daar kan blijkbaar niet iedereen mee om...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails