EIAA Mediascope Europe Study

De belangrijkste conclusies van het onderzoeksrapport zijn :
* social networking websites worden door 23% van de Europeanen op zijn minst één keer per maand bezocht
* een gemiddelde Europeaan spendeert wekelijks 11 uur en 20 minuten on-line, 45% van de Europeanen gaat zelfs dagelijks on-line
* 72% van de tijd on-line wordt besteed voor persoonlijke redenen, 28% is werk gerelateerd
* 31% van de Europese online gebruikers downloadt minstens één keer per maand muziek en 15% doet telefoongesprekken over het internet
* breedbandpenetratie gaat naar 85% in de belangrijkste Europese landen, de globale breedbandpenetratie in Europa gaat er 14% op vooruit ten opzichte van een jaar terug
Voor dit onderzoek werden 7000 personen telefonisch geinterviewd in de loop van de maand september 2006, waarvan 500 personen in België.
Wenst u meer over dit onderzoek te vernemen, dan kan u best een kijkje nemen in het persbericht of in de executive summary.
Technorati : Eiaa - Mediascope - Mediascope Europe Study - Survey
Heeft u ook een bedenking ?
<< Home