B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

23 april 2007

Lezen achter het stuur

Autobestuurders die op de snelweg achter het stuur van hun wagen de krant of documenten aan het lezen zijn merk ik spijtig genoeg regelmatig op tijdens mijn verplaatsingen van en naar het werk. Daarstraks heb ik een trambestuurder gezien die in zijn stuurcabine La Derniere Heure aan het lezen was. Persoonlijk zou ik voor een andere krant kiezen. In het voordeel van de man pleit dat de tram stilstond in de verkeerschaos in de Rogierstraat. Ik ben wel benieuwd om te vernemen of de MIVB het lezen van een krant tijdens een rit toelaat.

Technorati : - - -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 24 april, 2007 09:47, de volgende bedenking ...

Zouden trambestuurders -mits bijzonderheden- niet gebonden zijn aan het algemene verkeersreglement?
Uiteindelijk begeven zij zich met hun voertuig op de openbare weg...

 
Blogger Bruno Peeters had op 24 april, 2007 18:21, de volgende bedenking ...

Goya,

blijkbaar is het niet toegelaten, zie twitter.com/emichbe/statuses/37324322

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails