B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

17 augustus 2008

Blogtrend tools over brillante premio weblog award

Het stokje "brillante premio weblog award" circuleert al sinds 11 maart 2008 in de blogosfeer. Eerst circuleerde het op Spaanse blogs, wat logisch is omdat het initiatief op een Spaanse blog gelanceerd werd. Ondertussen heeft het award-stokje zich ook verspreid in de Duitse, Italiaanse, Franse en ook Nederlandstalige blogosfeer.

Het aantal zoekresultaten voor premio weblog award in enkele verschillende talen volgens Google.
Spaans : 35.200 resultaten
Italiaans : 18.200 resultaten
Engels : 9.800 resultaten
Duits : 2.790 resultaten
Frans : 606 resultaten
Nederlands : 169 resultaten

Zo'n fenomeen leek mij wel een leuk voorbeeld om na te gaan in welke mate publiek beschikbare blogtrend tools de evolutie van het stokje geobserveerd hebben.

Technorati

Blogpulse

Icerocket

Trendpedia


Het lijkt mij dat geen van de vier blogtrends tools de impact van dit stokje goed ingeschat hebben. Moraal van het verhaal : blogtrend tools indexeren maar een beperkt stukje van de blogosfeer.

Technorati : - - - - - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 18 augustus, 2008 15:48, de volgende bedenking ...

Ik zou het relevanter vinden mocht je zoeken met keywords "brillante weblog premio" aangezien dat de naam van de award is. Volgens mij gebruikt niet iedereen het woord 'award'. Alleszins: interessant!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails