B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

04 maart 2009

Nationale MerkenCompetitie

Ook ik heb mij een tijdje zoet gehouden met mijn voorkeuren voor een heleboel producten aan te geven in de vierde Nationale MerkenCompetitie. Het resultaat is een code, waarmee je je kan vergelijken met bekende bloggers (waar ik tot dusver niet tussenstond). Ik kwam er wel enkele bekende namen tegen, kijkt u zelf maar.


Mijn code is overigens A22C430A-F189-2B64-621B-D3B764B69A23.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 05 maart, 2009 14:28, de volgende bedenking ...

Hi Bruno, fijn om spontaan een berichtje over onze Nationale Merkencompetitie te lezen bij jou.

Willen we je aan de matchmaker toevoegen? Indien je dat wilt, stuur dan gewoon effen een mailtje naar info@merkencompetitie.be en we brengen dat snel in orde.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails