B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

07 september 2010

Garmin nüvi 1490T

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe GPS in gebruik, een Garmin nüvi 1490T Ik heb afscheid moeten nemen van mijn vorige Garmin nüvi 300, de levensduur van de batterij was niet meer wat ik er van verwachtte en door een ongelukkig voorval was de aansluiting van de voedingskabel beschadigd.

Een nieuw model geeft natuurlijk verbeterde en nieuwe mogelijkheden. Maar voor een volledige bespreking van de functionaliteiten van een Garmin nüvi 1490T moet u elders zijn, bijvoorbeeld bij gpsmagazine.com, gpstracklog of testfreaks.

De nieuwe Garmin nüvi 1490T doet mij af en toe versteld staan. Volgens het toestel kon ik de afgelopen weken meermaals door de Brusselse Kruidtuin rijden, voorwaar een hele prestatie gezien de niveauverschillen aldaar ...


Related Posts with Thumbnails