B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

05 juni 2011

Google +1

Als alternatief voor de Facebook Like button heeft Google onlangs de +1 button gelanceerd : "Recommendations when you want them - The +1 button is shorthand for "this is pretty cool" or "you should check this out."

Het leek mij ook eens interessant om dit op dit blog uit te proberen. Google geeft je de HTML code die je in de blog template moet toevoegen. Dit toevoegen was een fluitje van een cent.

Na de installatie kwam het uitproberen. Op mijn laptop was dit geen probleem. Op de Samsung Galaxy tab die ik tijdelijk in test heb verscheen de *1 button inderdaad in de Firefox browser voor Android.


In de standaard Android browser was de +1 button niet zichtbaar.


En dit was evenmin het geval in de Opera Mini browser voor Android.


Er is blijkbaar nog wat werk aan de winkel voor Google.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Jan Seurinck had op 05 juni, 2011 20:23, de volgende bedenking ...

Vreemd toch. Jij zit nog wel op een blogger, wat van Google is. Zou er iemand bij google dat trouwens nog weten?

Benieuwd of je 'm bij mij wel ziet. Heb (op aanraden van @flilipvds) het ding wel in een div gestoken en de layout met css enzo. *fingerscrossed*

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails