B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

30 januari 2012

Klout Bashing

Toen ik zojuist Klout Bashing in Google intikte kreeg ik allerlei berichten waar Klout zelf onder vuur lag. Sinds gisterenavond heeft Klout Bashing een bijkomende betekenis gekregen. Het komt er op neer dat een Twitter gebruiker geassocieerd wordt met één of meerder topics, waarmee deze Twitter gebruiker misschien liever niet zou mee geassocieerd worden. Eerste slachtoffer was Caroline Copers met Twitter account @ABVV_CCopers, volgens de info van haar Twitter account "Algemeen secretaris Vlaams ABVV, in de schaarse vrije tijd een veellezer, groot liefhebber van de zee en fan van motoreizen".

Caroline Copers heeft nu de eer om volgens de Klout Community influential te zijn op de volgende Klout topics :
- Failure, Incompetence, Famous Fighters (Comic Books)
- Bullying
- World Stupidity Awards
- Counterstrike
- War
- Battlefield


Het heeft er ook voor gezorgd dat ze al Klout score 47 heeft, zeker niet slecht.

Ik ben benieuwd hoe dit alles zal evolueren. Zal Caroline Copers haar syndicale achterban mobiliseren om met meer positieve thema's geassocieerd te worden ? Of zou de mogelijkheid bestaan Klout te vragen deze topics te laten verwijderen ? To be continued ...

Related Posts with Thumbnails