B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

21 februari 2007

Linklog - Fietsen

Wandelen en lopen zijn menselijke activiteiten waar de voortbeweging gebeurt zonder mechanische hulpmiddelen. Vandaag is het aan voortbewegen met een eerste mechanisch hulpmiddel.

Van Leuven naar Brussel en terug per fiets
Een collega fietst elke dag van Haacht naar Brussel. Een andere collega komt af en toe met de fiets van Loonbeek naar Brussel. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd. De leidraad van deze blog zijn de fietservaringen van de auteur van de blog tussen Leuven en Brussel.

Leuvense fietsen
Deze blog bevat een maffe collectie van foto's van fietsen, genomen te Leuven. De blogger is wel mee gestopt op 17/7/2004. Spijtig.

Technorati :

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 21 februari, 2007 17:21, de volgende bedenking ...

Ik verplaats mij elke dag met m'n fiets naar het werk. Zestien kilometer heen, zestien terug. Ongeveer van het station van Berchem tot het nieuw sorteercentrum op de Noorderlaan. Soms schrijf ik hierover op m'n weblog, waar ik, by the way, een link naar de jouwe heb gepost.

Groeten,
GDB
http:\\gdb.skynetblogs.be

 
Blogger Jan Ottenbourg had op 22 februari, 2007 11:58, de volgende bedenking ...

Hopelijk komt er een Linklog over "vliegen" ook?!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails