B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

04 december 2008

Biepjes

Mijn wagen maakt telkens een biepje telkens de temperatuur onder de vier graden en onder nul graden zakt. Bovendien begint er telkens een lampje op het instrumentenpanel op te lichten, eerst een geel sterretje en vervolgens een rood sterretje. Ik heb nog niet gevonden hoe ik dit storende biepje kan uitschakelen. Nu de buitentemperaturen regelmatig rond de vier en de nul graden schommelen gaat het biepje regelmatig af - veel te vaak naar mijn zin.

In een oud grapje worden de gevolgen beschreven indien Microsoft ook auto's zou ontwerpen ("For no reason whatsoever your car would crash twice a day ..."). Maar Windows laat nog steeds toe het geluid af te zetten, wat in mijn wagen niet voorzien is ...

7 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 04 december, 2008 11:25, de volgende bedenking ...

Toevallig een VW of gelijkaardige wagen? Ik heb dat ook op de mijne, wel alleen een rood sterretje geen andere kleurtjes...

Voor dat uit te schakelen ga je bij je garage moeten zijn.

 
Anonymous Anoniem had op 04 december, 2008 13:15, de volgende bedenking ...

Vervelend inderdaad, die ongepast biepjes. Ik zie het er het nut niet echt van in.
Ik heb momenteel ook zo een vervelend biepje dat me weet te melden dat de remblokken versleten zijn. De biep weerklinkt constant. Best vervelend als je van Brussel tot in Eeklo moet rijden. Morgen tijd maken om naar de garage te gaan.

 
Anonymous Anoniem had op 04 december, 2008 14:45, de volgende bedenking ...

Wees maar zeker dat je die biepjes wél kan afzetten. Alleen... je kan dat zelf niet. Je garage moet dat doen.

Dure biepjes.

 
Anonymous Anoniem had op 04 december, 2008 14:58, de volgende bedenking ...

Hmmm, wees blij dat je tenminste je temperatuur kan zien. In mijn auto was dat blijkbaar een optie.

 
Anonymous Anoniem had op 04 december, 2008 16:44, de volgende bedenking ...

Als je een geluidskaart in je carburateur steekt krijg je het biepje wèl in Dolby Pro Logic 5.1 Surround

THX - the audience is driving

 
Blogger Bruno Peeters had op 04 december, 2008 20:31, de volgende bedenking ...

@be.bart

Goede suggestie.
Ik ben pas bij mijn garage langsgeweest voor het jaarlijks onderhoud. Het implementeren van de suggestie zal bijgevolg nog eventjes op zich laten wachten.

 
Anonymous Anoniem had op 23 december, 2008 21:27, de volgende bedenking ...

Ge kunt natuurlijk ook een echte auto kopen ipv een high tech flipperkast ! Mijn auto is al 12 jaar oud en heeft nog nooit vervelende piepjes gemaakt....

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails