B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

12 september 2006

Zandsculptuur panorama

Vorig weekend heb ik de Zandsculptuur te Blankenberge bezocht. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een aantal foto's te nemen met de bedoeling ze achteraf aan elkaar te plakken met Autostitch. Om een of andere reden lukt het mij niet het volledige beeld te bekomen. Als ik alle 19 foto's neem, kan Autostitch blijkbaar niet alle overlappingen vinden. Indien ik de foto's per drie of vier samenneem, lukt het telkens wel. Het vervolgens samennemen van de deelpanorama's tot één groot panorama lukt niet. Autostitch is blijkbaar niet in staat beeldjes die het zelf gemaakt heeft verder samen te voegen. Heeft er nog iemand gelijkaardige ervaringen met Autostitch ? Of zijn er betere programma's ? Hierbij alvast enkele deelpanorama's.




Herkent er overigens iemand de stad van het onderstaande panorama (ook samengesteld met Autostitch) ?



Technorati : - -

1 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 20 september, 2006 16:06, de volgende bedenking ...

Het is alvast een stad waar ik nog nooit geweest ben. ;-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails