B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

03 december 2006

Sportoase

Ik had mij voorgenomen gisterenvoormiddag tijdens het wekelijkse uur sport van mijn zoon in Sportoase mij in de cafetaria te zetten om de weekendkrant door te nemen.

Eerst kwam ik een dorpsgenote tegen. Een van haar zonen speelde basketball bij BGL en haar dochtertje kreeg zwemles. Daarna kwam ik een studiegenoot tegen die ik al lang niet meer gezien had. We hadden het onder meer over Sportoase, de universiteit (de werkgever van mijn studiegenoot), sommige professoren waar we nog les van gekregen hadden, andere studiegenoten, een mogelijke reünie, een on-line social netwerk, een beroepsvereniging waar we beide lid van zijn, een content management systeem en nog een ander content management systeem. Daarna kwam ik nog enkele kennissen tegen waarvan de kinderen ook school lopen in dezelfde school als mijn zoon. Hun kinderen kregen zweminitatie bij de Heverleese Zwemvereniging.

Dan bleek dat de witbebaarde man met gekleurde helper ook aanwezig was, op uitnodiging van de Heverleese Zwemvereniging. Ze zaten beide aan een tafel aan de ingang van de kleedhokjes.

Leg maar eens uit aan de kinderen die voor andere sporten in Sportoase vertoefden die zaterdagvoormiddag dat de attenties van de niet zo denderend verklede man enkel bestemd waren voor de zwemmertjes. Daar gaat het geloof in de goedheid van deze man ...

Het lezen van de krant heb ik dan maar later gedaan.

Related Posts with Thumbnails