B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 november 2006

Dell Inspiron alive

De Tijd meldt dat de kwartaalwinst van Dell de verwachtingen overtreft. Ondertussen is een technicus ingehuurd door Dell er in geslaagd mijn Dell Inspiron laptop terug aan de praat te krijgen. Twee keer hoera dus.

Mijn laptop heeft vorig jaar nog drie keer een nieuw moederbord gekregen en een nieuwe set speakers (zie hiervoor het BVLG-archief). Zopas is er een nieuwe harde schijf in gemonteerd. Bovendien is Windows XP opnieuw proper geïnstalleerd. Dit alles zonder dat het mij nu een euro gekost heeft (enkele telefoontjes naar Dell Support buiten beschouwing gelaten). Een mens zou voor minder een onderhoudscontract afsluiten. Nu nog alle andere softwares terug installeren, ze opnieuw aan de praat krijgen en de backups van de gegevens recupereren. Ik zal nog even bezig zijn.

Technorati : -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 november, 2006 11:47, de volgende bedenking ...

Mij heeft het vorige keer dankzij hun chat-service helemaal niets gekost :-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails