B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

05 september 2007

IT Professional Blog en Bloglines

Het tijdschtift IT Professional heeft ook een blog. Op deze blog stond onlangs een leuk bericht over recyclage van een persbericht.


Zoals elk goede blog biedt dit blog een feed aan, waarop je je kan abonneren in je favoriete feedreader. Op de blog wordt verwezen naar de feed in ATOM formaat.



Toen ik zojuist deze feed wou toevoegen aan de feeds die ik via Bloglines opvolg, kreeg ik enkel maar een testbericht te zien. Bloglines toont om een mij onbekende reden niet de huidige inhoud van feed, maar wel een versie van enkele dagen terug toen de feed één enkel testbericht bevatte.



De blog biedt (dankzij het Movable Type platform waarvan men voor dit blog gebruik maakt) nog een andere feed aan in RSS formaat. Gelukkig wordt deze feed wel correct ingelezen door Bloglines.

Zijn er nog personen die gelijkaardige ervaringen met Bloglines hebben ?

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 06 september, 2007 11:06, de volgende bedenking ...

Beste,

Dit fenomeen lijkt zich enkel voor te doen bij Bloglines; dezelfde feed wordt bijvoorbeeld ook gebruikt op onze website, waar hij zonder problemen kan gelezen worden. Ook in andere feedreaders ervaren wij geen problemen, wanneer de Atom feed wordt ingeladen.
De RSS feed biedt hier inderdaad een goed alternatief, ondertussen zoeken wij naar een elegantere oplossing.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails