B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 oktober 2007

E40 fileleed, dag 5

Om 7 uur vanmorgen sloot ik mij aan bij de file op de aansluiting van de E314/A2 met de E40. Om 7u30 was ik reeds ter hoogte van het Meiserplein. Al bij al is het verkeer deze vrijdag nog goed meegevallen, zeker gezien de aangekondigde werkonderbrekingen van de NMBS-werknemers.

Totale reistijd vanmorgen : 50 minuten, wat toch zo'n 15 to 20 minuten meer is in vergelijking met "normale" vrijdagen

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 29 oktober, 2007 09:43, de volgende bedenking ...

Ik heb er vanmorgen 'slechts' 2 uur over gedaan. Toch iets vinden om de aansluiting E314 - E40 te omzeilen. De oprit van Sterrebeek nemen?

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails