B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

19 oktober 2007

Fileleed

Vanmorgen hebben er zich op de E40 tussen Leuven en Brussel drie ongevallen voorgedaan (te Bertem, te Kraainem en in de Reyerstunnel). Ik was dan ook later dan verwacht te Brussel.

De vooruitzichten qua fileleed op de E40 tussen Leuven en Brussel zien er overigens niet goed uit. Vanaf vandaag zal het verkeer gehinderd worden door werken, namelijk een Punch-out herstelling van E314 tot Sterrebeek. De vier rijstroken worden voor twee weken herleid tot drie versmalde rijstroken en de op- en afrit Bertem (die ik dagelijks neem) wordt afgesloten. Het zal aanschuiven worden op de E40 en E314 en de sluipwegen in de wijde omtrek zullen ongetwijfeld druk bezet zijn. De sluipwegen naar de oprit te Bertem zullen daarentegen voor twee weken vermoedelijk uitermate rustig zijn. Vroeger vertrekken lijkt mij bijgevolg aangewezen, maar dan zal ik toch wat vroeger moeten opstaan.



Technorati : -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 19 oktober, 2007 19:50, de volgende bedenking ...

Gewoon zien dat je er voor 6h gepasseerd bent.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails