B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

24 oktober 2007

E40 fileleed, dag 3

Vanmorgen heb ik gekozen om dezelfde weg naar Brussel te nemen als gisteren : via de N253 naar oprit 15 op de E314/A2 en vervolgens via de E314/A2 en E40 naar Brussel. Het enige verschil was dat ik zo'n drie kwartier later vertrokken ben. Op woensdag is het verkeer naar Brussel meestal minder druk dan op maandagen en dinsdagen.

Niettegenstaande ik toch later vertrokken ben, was de file op de E314/A2 toch korter, zodat ik wat tijd won (of beter gezegd minder tijd nutteloos doorbracht ...). Dit minder verlies aan tijd werd gedeeltelijk teniet gedaan door het drukkere verkeer aan het Meiserplein.

Totale reistijd vanmorgen : ongeveer een uur, 5 minuten minder ten opzichte van dinsdag.

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 25 oktober, 2007 12:50, de volgende bedenking ...

Hmmm. Op woensdag krijg ik ook altijd de indruk dat er minder verkeer is. Ik vraag mij af of dit ergens te verifiëren is in harde cijfers.
Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met mensen die 4/5de werken, en hun dag op woensdag nemen.

 
Blogger Bruno Peeters had op 25 oktober, 2007 22:21, de volgende bedenking ...

Ik heb deze keer geen cijfers over vrije dagen van deeltijdse werkers ...

Ik ken inderdaad een aantal personen die hun vrije dag op woensdag nemen. Anderen doen het dan weer op vrijdag.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails