B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 november 2007

Afscheid van een vriend

Zo'n acht jaar terug hebben onze paden elkaar gekruist. Vanaf dat moment hebben we samen vele, soms lange omzwervingen gemaakt. We hebben vlaktes doorkruist en hoogtes overwonnen. Onze omzwervingen brachten ons doorheen België, maar ze leidden ons ook naar Nederland, Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk. Steeds was je een bereidwillige reisgezel. Je aanhoorde mijn bedenkingen en overpeinzingen zonder enige tegenspraak. Vaak bezorgden deze bedenkingen mij inspiratie voor berichten op dit blog. Je hebt me nooit in de steek gelaten, op twee keren na. Die twee keren heb ik je overigens al lang vergeven, zeker omdat ik nagelaten had tijdig te tanken. Onze wegen scheiden nu. Ik heb nu een andere, nieuwe metgezel gevonden. Het ga je goed.

5 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 26 november, 2007 22:04, de volgende bedenking ...

Een auto!! Tot aan het tanken dacht ik dat het over een hond ging :)

 
Blogger Jeroen Mirck had op 27 november, 2007 00:05, de volgende bedenking ...

Ik vermoedde al een knipoog, maar wist het niet helemaal zeker. Scherp geschreven!

 
Anonymous Anoniem had op 27 november, 2007 08:03, de volgende bedenking ...

Migratie naar Wordpress?

 
Anonymous Anoniem had op 27 november, 2007 12:14, de volgende bedenking ...

Je hebt een nieuwe laptop!

 
Blogger Bruno Peeters had op 27 november, 2007 19:57, de volgende bedenking ...

inderdaad een auto
een hond heb ik niet,
migratie naar wordpress zou ik inderdaad dringend moeten doen
een nieuwe laptop heb ik enkele maanden terug al gekregen

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails