B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

24 december 2007

Kerstkaarten en kerstwensen

De Post heeft laten weten dat de verkoop van kerstpostzegels een onvrwachte piek kende. Blijkbaar sturen we elkaar opnieuw meer kerstkaarten. Zelf heb ik daar nog weinig van ondervonden. Zowel op mijn prive-adres als op het werk heb ik dit jaar relatief weinig kerstkaartjes mogen opendoen. Aan de andere kant moet ik ook toegeven dat ik dit jaar zelf nog geen klassieke kerstkaarten verstuurd heb.

Je kan natuurlijk ook elektronische kerstkaartjes versturen. Van verschillende personen heb ik al dergelijke kerstkaartjes in mijn elektronische brievenbus mogen ontvangen. Dit jaar heeft mijn werkgever ook een toepassing uitgewerkt die toelaat elektronische kerstkaarten te versturen. Het resultaat is naar mijn aanvoelen niet je dat, zodat ik mijn contactpersonen een dergelijke kaart onthoudt.


Via deze link kan je overigens nog enkele leuke kerstkaartjes ontdekken.


Om echt origineel voor de dag te komen kan je steeds een ongebruikt stuk snelweg omtoveren tot een wenskaart, een leuke vondst van belgeoblog.

Overigens wil ik van de gelegenheid gebruik te maken alle lezers van dit blog mijn kerstwensen over te maken.

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 27 december, 2007 12:09, de volgende bedenking ...

Ik stuur kaartjes naar mensen die er iets aan hebben. Oudere familieleden, mensen zonder internet, en zo voort.

En jammer genoeg ben ik niet onderlegd genoeg om een eigen virteel kaartje te maken, maar er wordt aan gewerkt!

 
Blogger Luc Callemeyn had op 27 december, 2007 13:48, de volgende bedenking ...

Ik wist het al langer dat er veel mensen op zoek zijn om nieuwjaars-wensen te versturen.
Het meest favoriete zoekwoord dat terechtkomt op Boerenblog is nieuwjaars-wensen, toch kom ik maar op de 42ste plaats bij Google voor dat zoekwoord (van 99.000 resultaten). Niet minder dan 1200 bezoekers zijn in de laatste maand zo bij mij terechtgekomen.

 
Anonymous Anoniem had op 28 december, 2007 10:50, de volgende bedenking ...

Ik wil vandaag efkes niks over De Post horen... yuk.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails