B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 december 2007

Site van het jaar event

Een uitreiking van de prijzen Site van het jaar is een leuke gelegenheid om andere bloggers te ontmoeten. Een korte opsomming.

Bij het binnenkomen zag ik onmiddellijk Carolien en Dries. Vlak daarna kruiste ik een naamgenoot. Kevin aan de andere kant van de aanmeldtafel, had mij onmiddellijk opgemerkt. Maarten was druk bezig met livestreamen gebruik makende van zijn laptop en webcam. Vervolgens heb ik handje geschud met Dikkie. De Stew boys waren er natuurlijk ook. Zij waren net als Dikkie met Carolien en Dries meegereden van Leuven naar Gent. Aan de toog bedankte Manuel mij voor het aanbod voor vervoer naar Leuven. Stefan liet mij weten dat Adhese op mijn twee blogs een campagne voor Telenet wou voeren - ik had mijn mail nog niet gelezen. Het was leuk om Imke eens in levende lijve te ontmoeten. Bart en Vincent heb ik bedankt voor de mooie foto's van barcamp. De gentbloggers waren in grote getale aanwezig. Met Michel en Joke heb ik voor de eigenlijke uitreiking een praatje gemaakt. Frank wist mij te vertellen dat er een 40-tal werknemers van Minoc aanwezig waren - daarom dat het er zo druk was en zo warm was in de inkomhal... Hij wees mij Andhi aan. Die stond echter achter een pilaar, zodat ik hem nog steeds niet zal herkennen.

Bij het binnenkomen in de theaterzaal voor de eigenlijke uitreiking had ik een korte babbel met Pieter, die klaar stond met zijn machien om plaatjes te maken. Pieter droeg de badge van Jeroen die wegens ziekte niet kon aanwezig zijn (veel beterschap Jeroen als je dit zou lezen). In de zaal zaten de Sloddervossen (beste nieuwkomer) rechts van mij, X-pose (beste fotoblog) achter mij. Yab die links van mij zat voelde zich vereerd met haar derde plaats (persoonlijke blog). Naast X-pose waren Bart, Clo en Mich aan het live twitteren. De Asfaltkonijnen op de rij voor mij vielen niet in de prijzen. Ze waren verrassend stil.

Na afloop van de uitreiking kwam ik Pascal nog tegen. Dries vroeg mij of ik zin had bijdragen te leveren voor Leuven Blogt. Ondertussen had ik de gelegenheid Joke en Ilse te feliciteren. Michel stelde mij voor aan Els. Op Peter kan ik nu ook een gezicht kleven, een babbel hebben we niet gedaan. Met Bart, Maarten en Pieter heb ik daarentegen wel een uitgebreide babbel gedaan. Onderwerp van gesprek was natuurlijk de prijsuitreiking, maar ook Metatale (waar blijft de beloofde wekelijkse update ?), de laatste barcamp en nog enkele ideeën voor eventueel te organiseren blogevents : een nieuwe blogcom, een nieuwe bwards, een nieuwe blogmeet leuven,... who knows.

Christophe zei me goedendag toen hij vertrok, we hadden geen tijd om uitgebreid kennis te maken. De 7 Asfaltkonijnen waren allen met de trein gekomen en gingen ook met de trein terug. Clo en Maarten moesten die nacht nog met de wagen van Gent naar Parijs. Bij het vertrek heb ik afscheid genomen van Sven en Pieter. Nadien volgde er toch nog een korte babbel met Michel en Pascal.

Mijn excuses voor de personen die ik vergeten ben te vermelden. Verschillende personen kenden mij blijkbaar reeds, maar hun namen waren mij niet bekend (anders geformuleerd. ik kon hun naamplaatje niet lezen of hun naam onthouden).

Vraag voor de aandachtige lezer : hoeveel verschillende blogs hebben er nu linkliefde ontvangen ?

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 11 december, 2007 23:09, de volgende bedenking ...

Goh, dat is hierboven nog meer namesdropping dan toen de dame van 'Onnozelheid mag' op het podium stond...

 
Blogger Bruno Peeters had op 11 december, 2007 23:37, de volgende bedenking ...

dat was dan ook voor één keer de bedoeling ...

 
Anonymous Anoniem had op 12 december, 2007 02:40, de volgende bedenking ...

Ik heb niet de hele tijd achter een pilaar gestaan hoor. Meer nog, na de verkiezing heb ik je tijdens het buitengaan zelfs de hand geschud! Je was met Michel aan de praat, denk ik.

Maar een babbel zal inderdaad voor een volgende keer zijn :)

 
Blogger Imke Dielen had op 12 december, 2007 09:38, de volgende bedenking ...

héhé mooi zo! Het was een leuke avond :)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails