B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

19 december 2007

Nummerplaten

Daarstraks zag ik collega die met een gloednieuwe nummerplaat terugkwam van de Dienst voor Inschrijving van de Voertuigen. De lettercombinatie op de nummerplaat was YAP. Een XZZ plaat had ik nog onlangs in een parking opgemerkt. Zelf rij ik nu ongeveer een maand met een XXN plaat rond. Een Y** plaat had ik voordien nog niet opgemerkt.

Zou YAB er aan gedacht hebben een nummerplaat met haar "naam" te reserveren ?

7 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 20 december, 2007 09:21, de volgende bedenking ...

Ik heb niet eens een auto. ;-)

 
Anonymous Anoniem had op 20 december, 2007 10:55, de volgende bedenking ...

In maart 2008 wordt de combinatie op de nummerplaat omgekeerd: drie cijfers en dan drie letters.

 
Anonymous Anoniem had op 20 december, 2007 14:22, de volgende bedenking ...

Ik rijd sinds kort ook met een XZZ nummerplaat door het leven

 
Anonymous Anoniem had op 20 december, 2007 22:04, de volgende bedenking ...

Woensdag al een YBC gezien in Leuven... 't gaat snel ;-)

Een weetje: na de XZZ heeft het DIV eerst nog de XX reeks opgevist alvorens aan de Y te beginnen.

 
Blogger Bruno Peeters had op 20 december, 2007 23:40, de volgende bedenking ...

@Geert

Daarstraks op de snelweg heb ik nog een YAK en YAQ opgemerkt.

Als ik echt bij wil blijven kan ik postvatten bij de DIV om de nummerplaten van de buitenkomers te vragen, ik kom daar redelijk vaak in de buurt ...

 
Blogger Bruno Peeters had op 20 december, 2007 23:41, de volgende bedenking ...

@Yab

heb je al gedacht aan een nummerplaat voor je fiets - of heb je er ook geen ?

 
Anonymous Anoniem had op 21 december, 2007 11:27, de volgende bedenking ...

@bvlg

Dan zal je toch wel vriendelijk moeten vragen om te poseren met de plaat, want niemand vijst die daar op z'n auto. Hoe zou die anders daar geraakt zijn zonder plaat ... ;)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails