B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

28 januari 2008

Belgium Blogevents Survey - reeds 152 antwoorden

Vorige week heb ik de Belgium Blogevents Survey gelanceerd. Ondertussen hebben reeds 152 personen de survey ingevuld, waarvoor nogmaals dank. De onderstaande grafiek geeft het aantal antwoorden per dag. Er zijn tot nu toe 131 antwoorden van Nederlandstaligen, 18 antwoorden van Franstaligen en 3 overigen.

Ik wil jullie reeds een eerste blik geven in de antwoorden op de vraag over deelname aan reeds georganiseerde bloggerbijeenkomsten : In the past several events were organised in Belgium where bloggers met each other. Can you indicate if you were present at one or more of these events ?


Gezien het aantal deelnemers aan voorgaande bloggerbijeenkomsten zich vaak onder de 50 bevond, lijken de antwoorden op de survey mij representatief te zijn voor de deelnemers aan activiteiten zoals Barcamp, Blogcom, Blogdinners en Brussels Geek Dinner. Naast de 79 deelnemers aan voorgaande bloggersbijeenkomsten zijn er ook 72 personen die verklaren tot nu toe nog nooit op een dergelijke bijeenkomst aanwezig geweest te zijn. De antwoorden lijken mij bijgevolg een goede mix te zijn van personen die reeds aanwezig waren en personen die er nog niet bij waren.

De vragenlijst staat nog een tijdje open. Indien u nog niet deelgenomen heeft, kan u nog steeds uw mening (volledig anoniem) doorgeven : klik hier.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 01 februari, 2008 18:57, de volgende bedenking ...

Ook nog snel meegedaan. Benieuwd naar de resultaten ..

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails