B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

30 januari 2008

The Real Ray

Na het anoniem bezorgen van T-shirt aan Belgische A-list bloggers is er een nieuwe marketingactie gestart naar bloggers. Enkele bloggers hebben voor hun voordeur een gespoten tekening gekregen en een poster in de brievenbus : Pietel, Tom, Cindy, Yves en Robin. Volgens Pietel zit Coca-Cola achter deze campagne.



Ik ben benieuwd of de Coca-Cola Company ook aan mij gedacht heeft. Indien ze in mijn straat ook iets komen spuiten zal er immers geen kat naar komen kijken, toch geen figuurlijke kat want af en toe lopen er wel enkele katten uit de buurt rond.

Berkenlaan 42, 2610 Wilrijk is alvast de locatie van de persoon op wiens naam de URL therealray.be geregistreerd is. Wie wil daar een kijkje gaan nemen om na te gaan of er daar ook een print op het voetpad achtergelaten is ? Op Google Maps is voorlopig nog niets op te merken.

Technorati : - -

7 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 31 januari, 2008 01:23, de volgende bedenking ...

Hmm, een hoop herenhuizen daar. Ik zal morgen eens een kijkje gaan nemen. Allez, vandenavond eigenlijk ;-)

 
Blogger Dikkie had op 31 januari, 2008 08:59, de volgende bedenking ...

Als dat inderdaad op de hoek is, dan is dat een brasserie. Ernaast is een schoenmaker.

 
Anonymous Anoniem had op 31 januari, 2008 09:44, de volgende bedenking ...

Adre was eerst Kerkstraat 2100 in 2600 Berchem. In het Antwerpse is er enkel een kerkstraat in 2060 Borgerhout en die eindigt bij nummer 200.

Na een klacht bij DNS hebben ze blijkbaar hun adres veranderd.

Zolang hun contactadres webmaster@therealray.be werkt voldoen ze aan de gebruiksvoorwaarden van DNS.be

 
Anonymous Anoniem had op 31 januari, 2008 16:41, de volgende bedenking ...

Vandaag waren ze de postertjes in 't stad (Antwerpen) aan het plakken...

 
Anonymous Anoniem had op 31 januari, 2008 21:45, de volgende bedenking ...

OOk bij mij prijs: zie -> http://www.peterdecroubele.be/2008/01/31/vieze-verdomde-vuile-verftoestand/#comment-3679

 
Blogger Bruno Peeters had op 31 januari, 2008 21:56, de volgende bedenking ...

Hallo Peter,

Ik had het bericht op jouw blog ondertussen ook al gelezen. In mijn is er geen voetpad. Ik zou het overigens ook niet apprecieren als er hier zou gespoten worden.

 
Blogger yab had op 31 januari, 2008 22:31, de volgende bedenking ...

De eerste die op mijn stoep iets spuit, heeft een pv aan zijn broek. Viral marketing, pfft.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails