B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 augustus 2008

Logo's van de brilliante premio weblog award

Toen het brilliante premio weblog award blog-stokje startte in maart dit jaar vroeg de initiatiefnemer aan 7 blogs om een logo dat hij zelf ontworpen had over te nemen.


Einde juni werden de eerste Nederlandstalige blogs met een dergelijke award bedacht. Het logo was slechts lichtjes gewijzigd, er was enkel een kader rondgezet.


Enkele creatieve Belgische bloggers hebben ondertussen een eigen versie van het logo uitgewerkt. Rik Boey bracht slechts beperkte aanpassingen aan.


Zapnimf gooide het over een andere boeg.


Pimpajoentje had een andere insteek.


Fleur maakte er een Golden Award van.


Wie komt er met een volgende nieuwe versie ?

Technorati : - -

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 augustus, 2008 20:54, de volgende bedenking ...

Mij was het in eerste instantie te doen om de barslechte pixelkwaliteit van het oorspronkelijke logo weg te werken naar een egaal logo. In de versies die je hier laat zien zijn zowat alle nieuwe logo's even wazig als het bovenste.

 
Blogger Bruno Peeters had op 24 augustus, 2008 16:32, de volgende bedenking ...

Rik,

Ik heb alle logo's met irfanview herschaald naar 200 pixels breed. Dit kan ook een verklaring zijn voor de wazigheid.

 
Blogger Greet had op 29 augustus, 2008 18:50, de volgende bedenking ...

Herschalen is foej :) Mijn logo bijvoorbeeld is bedoeld om op ware grootte te bekijken (dus alvast bedankt om het zo te laten!) :) Je mag ook gerust de link gebruiken die ik op mijn blog gepost heb (een tinypic url), dan wordt aan de beeldkwaliteit zeker niks veranderd. 't Is door operaties zoals deze, keer op keer bij het doorgeven van het stokje, dat dat eerste logo zo abominabel gecomprimeerd geworden is ... Geen verwijt, maar een tip :)

Bedankt voor de link! :)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails